entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Basquiat. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Basquiat. Mostrar tots els missatges
    13.2.18

    Sampa 8

    ›
    Visito l’exposició de Basquiat al CCBB en la qual es mostren les peces de la col.lecció Mugrabi. El seu art urbà expressa la decadènci...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.