entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bergman. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bergman. Mostrar tots els missatges
    13.1.11

    Inquietants

    ›
    Kubrick i Medem són els meus directors de cinema preferits. Per què? Perquè resulten inquietants en la mesura que aconsegueixen traspassar...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.