entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bhutto. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bhutto. Mostrar tots els missatges
    30.12.07

    Diari d'una desconnexió

    ›
    Dilluns 24.12.07 Nit de Nadal. Lluna plena. Cada any fas millor la sopa de galets. El brou d'enguany, a més de la vianda de Can Guàrd...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.