entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bieito. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bieito. Mostrar tots els missatges
    17.2.07

    Magnífica Plataforma

    ›
    18:15 Falta un quart d'hora perquè comenci la funció . Som a la fila 10 . Sobre l'escenari, a l'esquerra, hi ha un piano-barra f...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.