entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Blanes. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Blanes. Mostrar tots els missatges
    1.4.10

    Finalista del Benet Ribas

    ›
    A la convocatòria de l'any 2007 vaig arribar fins a la segona votació. Enguany hi participaven 50 obres i he arribat a la tercera votac...
    2 comentaris:
    11.1.10

    El cónsul de Sodoma

    ›
    Últimament estic molt cinèfil . Jo, que abans anava al cinema dos cops a l'any! Ho deu fer que tinc la temptació davall de casa i que, ...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.