entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bloom. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bloom. Mostrar tots els missatges
    18.2.06

    Normal és mediocre...

    ›
    Normal és mediocre. Normal és bassa d'oli. Normal és fer la viu-viu. Normal és mesocràcia. Normal és panxacontentisme. Normal és B...
    14.2.06

    El jueu Bloom diu...

    ›
    El jueu Bloom diu que els catalans som com els jueus. El jueu Bloom és catalanista, doncs. Diu que som una "civilització" difer...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.