entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bolaño. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bolaño. Mostrar tots els missatges
    31.7.06

    A SCRIBENDO VACARE

    ›
    Com ja vaig avisar , tanco la barraca a l'agost. En això no sóc gaire original. El sedentarisme és mala cosa i, de tant en tant, cal vo...
    23.2.06

    He estat una hora amb Jordi Herralde...

    ›
    He estat una hora amb Jordi Herralde, aquesta tarda, de cinc a sis, al seu despatx d'Anagrama, carrer Pedró de la Creu, 58. En el proper...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.