entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Brazzaville. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Brazzaville. Mostrar tots els missatges
    26.4.12

    #novullpagar

    ›
    El nostre és un país petit i covard. L'Eix Transversal és una vergonya tercemundista. Trigar tres hores de Cervera a Girona és manicomi...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.