entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bukowski. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bukowski. Mostrar tots els missatges
    12.11.06

    Isolation

    ›
    Examen de Sòcrates a 2n. de BTX. Els poso un text de l' Apologia amb 5 preguntes. En Logan (l'alumne ianqui de qui vaig parlar en ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.