entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CDR. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CDR. Mostrar tots els missatges
    14.4.18

    CR21

    ›
    No et limites a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa. No podran res davant d’un poble unit, alegre i combat...
    27.3.18

    CR10

    ›
    No s’és res si no s’és poble , deia Estellés. Era encara negra nit quan ens hem trobat al pàrquing de Vilabertran. La lluna s’acomiadava...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.