entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CUP. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CUP. Mostrar tots els missatges
    25.9.15

    27S

    ›
    Com a les darreres eleccions, votaré CUP.  Per la República Catalana, per Allende i pels meus néts!
    25.7.14

    La merda catalana

    ›
    Patim una pseudodemocràcia corrupta que, sortosament, es troba en fase de descomposició. És la decadència d'un règim basat en un...
    6 comentaris:
    26.5.14

    Bye bye Europa

    ›
    Jo també vaig creure en Europa . Suposo que influït per les lectures filosòfiques, se'm va desenvolupar una germanofília exagerada. La...
    4 comentaris:
    25.11.13

    HO PODEM TOT

    ›
      ALLENDE
    22.11.12

    Unitat popular

    ›
    CUP
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.