entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
CUP
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
CUP
.
Mostrar tots els missatges
25.9.15
27S
›
Com a les darreres eleccions, votaré CUP. Per la República Catalana, per Allende i pels meus néts!
25.7.14
La merda catalana
›
Patim una pseudodemocràcia corrupta que, sortosament, es troba en fase de descomposició. És la decadència d'un règim basat en un...
6 comentaris:
26.5.14
Bye bye Europa
›
Jo també vaig creure en Europa . Suposo que influït per les lectures filosòfiques, se'm va desenvolupar una germanofília exagerada. La...
4 comentaris:
25.11.13
HO PODEM TOT
›
ALLENDE
22.11.12
Unitat popular
›
CUP
›
Inici
Visualitza la versió per a web