entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Carme-Laura Gil. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Carme-Laura Gil. Mostrar tots els missatges
    11.7.08

    Congrés de Convergència en directe (1)

    ›
    Divendres 11 de juliol de 2008 16:19 Ja sóc al Palau de Congressos. Després de passar per l'infern dels túnels de la Ronda de Dalt (un ...
    5 comentaris:
    10.7.08

    Declaració de principis

    ›
    Jo no sóc militant de Convergència . La meva dona sí (ella fa un any que desenvolupa tasques de govern a l'ajuntament de Vallromanes c...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.