entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chacón. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chacón. Mostrar tots els missatges
    14.4.08

    Dulce et decorum est pro patria mori

    ›
    [mireu, mireu com riuen Bono i ZP, mentre ella fa cara de funeral] [i què coi pinta el crucifix al davant?! No som un estat aconfessional?] ...
    2 comentaris:
    12.3.08

    Delenda est?

    ›
    [ A vís : aquest post pot ferir seriosament la seva sensibilitat ] Aquests darrers comicis el sociatisme espanyolista que viu i treballa a ...
    8 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.