entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chiloé. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chiloé. Mostrar tots els missatges
    6.4.11

    Friendship

    ›
    Aquí, a Xile, Tony (amb y grega) vol dir pallasso , per això a moltes persones se'ls escapa un somriure quan els dic el meu nom. Diu...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.