entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chopin. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chopin. Mostrar tots els missatges
    20.3.07

    Silenci

    ›
    Demà, a primera hora, quan arribi a l’institut (sempre sóc dels més matiners), no escoltaré la música del teu piano, les notes de Chopin, de...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.