entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ciceró. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ciceró. Mostrar tots els missatges
    12.8.07

    Retorn

    ›
    Fa massa dies que no escric. El darrer post és del 17 de juliol i l'última pàgina manuscrita de l'u d'agost... La Moleskine va ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.