entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Congost. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Congost. Mostrar tots els missatges
    15.1.08

    ITV

    ›
    L'hivern m'ensenya a ser prudent. El fred em garratiba les neurones. Em quedo quiet mirant l'horitzó a la vora del riu Congost. ...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.