entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Curitiba. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Curitiba. Mostrar tots els missatges
    21.2.18

    Curitiba 2

    ›
    Confiar. El verb és confiar. Confiar que tot anirà bé, que trobaràs la sortida, que (per molt que les coses es compliquin o per molt q...

    Curitiba

    ›
    Me la trobo a la Praça Garibaldi, asseguda a la font del Cavalo Babão, davant l’església de Nossa Senhora do Rosário de São Benedito (...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.