entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris David Foster Wallace. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris David Foster Wallace. Mostrar tots els missatges
    16.9.08

    Un somriure d'alliberament

    ›
    La lluna plena d'ahir em va esbandir el cor. Les ombres han fugit amb la imminència de la tardor. Hi ha un somriure d'alliberament...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.