entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Degas. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Degas. Mostrar tots els missatges
    25.12.09

    Nohea roa mai 'oe? O vai 'oe? Te haere 'oe hea?

    ›
    Escriu Gauguin a “ Noa Noa. Estada a Tahit í ” : “La civilització se me'n va de mica en mica. Començo a pensar d'una manera simple,...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.