entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dionís. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dionís. Mostrar tots els missatges
    8.6.12

    Nova capçalera

    ›
    Feia dies que volia canviar la capçalera del blog. Han passat dues setmanes des de la mudança i ja no tenia gaire sentit mantenir la im...
    30.12.06

    Musa versus Odalisca

    ›
    La musa et fa trempar les neurones, t'inspira sinapsis i ejacules versos. La musa és més aviat platònica. L' odalisca , en canvi, ...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.