entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Eivissa. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Eivissa. Mostrar tots els missatges
    31.12.08

    Bye-bye 2008

    ›
    Avui s'acaba un any estr-any... (Dic "estrany" perquè ara em fa mandra buscar l'adjectiu exacte que resumeixi aquests 365 ...
    3 comentaris:
    11.8.08

    Releasing myself

    ›
    ATZARÓ + BLUE MARLIN + YEMANJÀ + CAFÉ DEL MAR + BAMBUDDHA GROVE + PACHÁ
    30.7.08

    On holiday

    ›
    Dissabte passat em vaig enamorar d'una melodia que Maite Aguirre va interpretar al piano en el concert de cloenda de les XXIV Nits Mus...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.