entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Empúries. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Empúries. Mostrar tots els missatges
    7.9.08

    Pèls i senyals

    ›
    Ens el vam trobar a la Plaça de Santa Eulàlia quan estàvem prenent un resfresc en una terrasa després de la presentació de LCL a Can Alcover...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.