entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fallaci. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fallaci. Mostrar tots els missatges
    2.10.06

    La ràbia i l'orgull

    ›
    De totes les coses que he fet aquest cap de setmana, sens dubte l'esdeveniment més important ha estat la lectura d'una sèrie de text...
    4 comentaris:
    17.9.06

    La mitja lluna s'acosta...

    ›
    El dia de Sant Jordi de l'any 2001 vaig publicar un article a El Nou 9 titulat Carta reoberta que volia ser la rèplica a una Carta ob...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.