entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fericgla. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fericgla. Mostrar tots els missatges
    12.1.11

    Canyars, crepuscles i bolets

    ›
    A l'hora de dinar em poso a caminar riu avall. A l'altura de Butsènit travesso el riu i torno a casa pel camí vell d'Albatàrre...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.