entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Filant prim. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Filant prim. Mostrar tots els missatges
    5.4.08

    Mil gràcies

    ›
    Gràcies a la meva magnífica traductora a l'italià Gràcies als amics del sud Gràcies als deixebles Gràcies
    1.4.08

    Nova ressenya de L_OI

    ›
    El dia del pare l'amic Josep Manel va rebre un regal molt especial ... Gràcies pel teu post ! Totes les ressenyes de L_OI
    19.12.06

    Ressenyes de L_OI

    ›
    L'ardor dels climes (Postludi de Biel Mesquida) L'eròtica cibernètica (Entrevista a la revista L'Illa) L'Or à clé: une mine ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.