entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Filant prim
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Filant prim
.
Mostrar tots els missatges
5.4.08
Mil gràcies
›
Gràcies a la meva magnífica traductora a l'italià Gràcies als amics del sud Gràcies als deixebles Gràcies
1.4.08
Nova ressenya de L_OI
›
El dia del pare l'amic Josep Manel va rebre un regal molt especial ... Gràcies pel teu post ! Totes les ressenyes de L_OI
19.12.06
Ressenyes de L_OI
›
L'ardor dels climes (Postludi de Biel Mesquida) L'eròtica cibernètica (Entrevista a la revista L'Illa) L'Or à clé: une mine ...
2 comentaris:
›
Inici
Visualitza la versió per a web