entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Foix. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Foix. Mostrar tots els missatges
    14.7.06

    Anar-se'n a dormir...

    ›
    Anar-se'n a dormir és rendir-se. El llit és per als vençuts. Si t'allites massa d'hora és que el dia t'ha derrotat, estàs c...
    24.2.06

    Aparquem el cotxe davant la Porsche...

    ›
    Aparquem el cotxe davant la Porsche de l'Avinguda J. V. Foix . L'edifici on es troba la seu de l'editorial Anagrama fa cantona...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.