entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Formentera. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Formentera. Mostrar tots els missatges
    28.8.12

    Figues

    ›
    La figa és la meva segona fruita preferida després de la cirera. Ja fa dies que en tenia l'antull. A les botigues no se'n trobe...
    15.6.12

    Wings

    ›
    No es pot viure (ni avançar) amb el fre de mà posat
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.