entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Günter Grass. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Günter Grass. Mostrar tots els missatges
    2.9.06

    Amb 17 anys...

    ›
    Amb 17 anys Günter Grass es va fer de les SS i jo de l' Opus . ¿I què? La ingenuïtat és molt agosarada. ¿No diuen que rectificar és de ...
    22.6.06

    SELECTIVITAT-3

    ›
    SELECTIVITAT-3 (8:15) Els exàmens que he de corregir pertanyen als tribunals 308 i 309 en els quals hi ha centres com el SEK-Catalunya, La S...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.