entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gallecs. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gallecs. Mostrar tots els missatges
    16.1.08

    Inventari de fugides

    ›
    M'allunyo per a ser qui sóc. Els camps llaurats de Gallecs. Els cingles de Bertí. La Mola. Montserrat. Sant Miquel. Céllecs. Montseny. C...
    6 comentaris:
    15.3.07

    Gallecs

    ›
    Abans d'entrar a treballar, deixo la moto a Ca l'Isern. En Josep, el meu motorista de capçalera, em recorda que fa un any i mig que...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.