entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gaudí. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gaudí. Mostrar tots els missatges
    15.5.14

    #ODA2014

    ›
    Ni que impossible fossis, els fills t'hem escollit  Armand Obiols, Oda a Catalunya   Del campanar de la Seu fins al Norfeu,...
    4 comentaris:
    10.5.06

    Hi ha alguna cosa invisible...

    ›
    Dedicat a JPQ i EPB Hi ha alguna cosa invisible rere l’aura dels cossos, agonia de llum que els núvols s’emporten, rosa que es bada dins el...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.