entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Goldsworthy. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Goldsworthy. Mostrar tots els missatges
    17.2.15

    L'Espiral

    ›
    Ja és fosc. Bufa tramuntana. Uns 10 graus. He avançat una mica més en L'Espiral del Cros, que té uns 130 metres des de l'apatx...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.