entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gustavo Bueno. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gustavo Bueno. Mostrar tots els missatges
    27.8.06

    Moleskine II

    ›
    Dissabte 12.8.06 (01:37) Ja he escrit el poema al llibre de visites. Estic a l'hivernacle assaborint un gintònic. Fullejo l' Encic...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.