entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Hongria. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Hongria. Mostrar tots els missatges
    20.7.17

    Vadkert

    ›
    Hi ha una sensació difícil d'explicar, si més no ho intentaré. Quan aterres en un lloc (perquè, tot i desplaçar-te amb la Caddy, con a H...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.