entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Horiginal. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Horiginal. Mostrar tots els missatges
    7.9.08

    Odio escriure rèquiems

    ›
    T'escric com qui camina sense témer la mort... Que un blog plegui no és ni bona ni mala notícia. Cada dia neixen i moren milers de blogs...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.