entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris IEC. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris IEC. Mostrar tots els missatges
    21.8.07

    Ibanyes

    ›
    Al juliol vaig fer una consulta onomàstica a l' IEC . En tornar del viatge vaig trobar a la bústia un sobre que contenia la carta amb ...
    16 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.