entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Iceta. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Iceta. Mostrar tots els missatges
    2.12.07

    L'endemà

    ›
    Anem trobant la calma per a reflexionar. Ahir va ser un gran dia, un dia que passarà als annals de la història: 1_D_07 . Els nostres néts ...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.