entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ikea. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ikea. Mostrar tots els missatges
    3.11.07

    Pintant

    ›
    Ja fa temps que volia pintar el garatge. Es tracta d'un espai subterrani de 55 m² que encara està igual que el dia que vam comprar la ca...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.