entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Isis. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Isis. Mostrar tots els missatges
    2.10.09

    Miratges

    ›
    És fàcil. Amb els anys te n'adones que és fàcil. Ho has fet moltes vegades. L'experiència és un grau. Hi ha un protocol, unes pautes...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.