entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Joan Bautista. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Joan Bautista. Mostrar tots els missatges
    21.10.07

    Pinta Vallromanes

    ›
    He fet llibres de moltes menes , però aquest últim em fa una especial il·lusió perquè va adreçat als nens petits del meu poble . Es tracta d...
    5 comentaris:
    1.10.07

    Benvingut octubre

    ›
    He canviat la imatge de la capçalera. No és la primera vegada que ho faig. Algú amb criteri em va dir que la foto amb el Partenó al fons ...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.