entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Jonquera. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Jonquera. Mostrar tots els missatges
    25.7.12

    #focemporda1

    ›
    Tot va començar el penúltim diumenge de juliol. Havent dinat, l'Èrik i la Vane es van endormiscar dins el cotxe en un aparcament de la ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.