entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Knut Hamsun. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Knut Hamsun. Mostrar tots els missatges
    20.1.15

    Knut Hamsun

    ›
    Em sento inútil i m'emprenyo quan estic malalt. Sé que és una prova d' humilitat , però em costa. La inactivitat em mata. L...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.