entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris L'Esquirol. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris L'Esquirol. Mostrar tots els missatges
    28.6.15

    Tribu

    ›
    Que som salvatges és evident. No aspiro a una altra cosa. Encara hi ha persones que romanen a les ciutats. Incomprensiblement. Demà can...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.