entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La Jonquera. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La Jonquera. Mostrar tots els missatges
    26.6.14

    Al cim del Canigó

    ›
    Tot i que les previsions anunciaven núvols, he agafat la moto , he travessat la frontera i m'he plantat a Prada de Conflent. Ja fei...
    24.8.12

    L'única sortida

    ›
    Sóc independentista en tots els sentits de la paraula. En el sentit polític també, clar. Últimament no em perdo cap acte que m'aga...
    7 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.