entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La Roca. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La Roca. Mostrar tots els missatges
    6.6.08

    Tallen l'AP-7

    ›
    11:45 Surto de l'entrevista que m'han fet a Ràdio Sabadell , agafo la moto i enfilo l'AP-7 direcció Girona. 11:55 A l'alt...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.