entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llanvençà. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llanvençà. Mostrar tots els missatges
    6.3.15

    La Montse

    ›
    La Montse, una veïna potabruta (és el malnom per als llançanencs de la vila, versus els potamolls del port) aquest matí m'ha fet...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.