entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Lord Erewhon. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Lord Erewhon. Mostrar tots els missatges
    9.7.08

    Os poetas, os doidos, os errantes

    ›
    Lord Erewhon m'ha dedicat un poema : Barcelona B arcelona a febril, ao sol branco, depois Negro, entre os roxos e rubros do oculto Ocas...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.