entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Los Rodriguez. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Los Rodriguez. Mostrar tots els missatges
    17.10.09

    Mai no em podré allunyar de tu

    ›
    Oh Vida, no et canses mai de bategar, si cal sota les pedres, en la més fosca penombra, sempre endavant, incansable, delerosa, apassionada, ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.