entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mário de Sá-Carneiro. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mário de Sá-Carneiro. Mostrar tots els missatges
    18.11.07

    Capvespre 16.11.07

    ›
    Comencem amb un text del blog A RANVESPRE . La fadista Mísia canta el poema Estátua falsa de Mário de Sá-Carneiro [ traducció catalana ]....
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.