entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mano Asül. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mano Asül. Mostrar tots els missatges
    18.6.14

    La vida va, mai no ve

    ›
    Vaig recollir en Saül Vanaclocha (nom artístic Mano Asül ) al peatge de Figueres. Estava fent autoestop amb una motxilla i la guitarr...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.